Dittan och Dattan

Idag har man hunnit med en storhandling på både Coop och Dollarstore. Så nu har man slösat runt 1000 spänn men det behövdes verkligen fyllas på med allt från flytande tvål till flytande margarin! ;) Var faktiskt underligt kul att handla idag bara jag och Charlie, ingen stress utan vi liksom strosade genom affärerna - det händer faktiskt inte allt för ofta! Har även hunnit med att stortvätta - det behövdes också! Så nu är tvättstugan fullproppad med tvätt som hänger på tork. Känns verkligen jätte-ointressant men fan, nu ids jag då inte ens radera det, haha :P

Annars då... jaaaa.....  Kasper tog kort på dagis igår - han hade behövt sig en hårklippning innan men det blev inte, men han blir säkert söt ändå lilltrollet mitt! :)

Nu har jag inget mer vettigt att skriva.. förrutom att göra er avundsjuka och berätta att det blir PALT hos underbara mamma & pappa idag! :P

Kommentarer
Postat av: Carola

Damn, varför skvallra du inte om palten tidigare;)

2010-10-27 @ 22:19:54
URL: http://carolakarlsson.blogspot.com
Postat av: Jennie och Norah

Jag menar det.Har inte hängt ut nån,inte sagt vem det är utan bara vad jag sett.Men tydligen ska jag få fan för det för hon har blivit helt mongo i allt hon skriver.Usch,skriver mer på min lösenordsskyddade blogg.Du vet med garanti vem det är =)

2010-11-02 @ 10:37:49
URL: http://jennieohlund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0