Behöver..

..verkligen vissa saker. Har tänkt på det ett bra tag men antingen blir det aldrig att jag tar mig iväg och handlar det eller så hittar jag inte exakt det jag vill ha. Bland annat behöver jag ett snygg plåtburk där jag kan förvara maskindiskmedlet under diskbänken. Visst, det är inte så många som ens skulle se denna burk-manick, men JAG vill kunna njuta av den. Plus att jag vill ha en burk med ett ordentligt lock ifall Kasper skulle få för sig att rota där under. Har ju faktiskt en sådan där "nitsch"  - heter det så??!! - för burkar. Älskar ju plåtburkarna från Dixie, "Boite a..." har redan dessa burkar för spaghettin, kakaon och tvättmedlet. Skulle vilja ha (som jag faktiskt behöver) den för kattmat/kattsaker, en burk för sysaker eftersom den jag har nu är alldeles för liten! Vill ha burken för frukostflingor, både för att ett vanligt stort paket inte ryms i vårat lilla skafferi och även för att "jag har hört någonstans" att man inte ska ha bl.a. flingor i påsar i paket. Burken dom har för fotografier skulle också vara behövt här, beroende på hur stor burken är. Har mycket foton och dom hamnar lätt lite varstans. Här kommer ett litet smakprov på dessa burkar:



Om ni är sugna på att se mer varianter så finns de på www.dixie.se

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0