Ellos..

..har riktigt fina grejer nu i sin nya höst/vinter-katalog! Hittade limegröna panellängder som jag funderat på länge. Det enda som blir dyrt är att jag behöver totalt 5 längder till vardagsrummet - alltså 3 st 2-pack.. men tack och lov så kostade gardinerna endast 99 kr för 2-packet! Så det blir att beställa snart! Hittade även två par tyger i metervara. "Höstbär" och "Anna". Funderar på att göra lite nya gardiner till köket. 
 
Skulle också vilja unna mig ett ordentligt påslakanset, helst i satin. Tycker att jag på senaste tiden endast köpt billiga varianter men tycker verkligen att man ska satsa på bra kvalité eftersom bra sömn är guld värt!
  

Älskar detta fat!! Det är i metall och ellos har även en bild på hur man kan sätta upp fatet på väggen som dekoration. Skitläckert! Kostade dock 199:- så om man ska ha tre stycken på väggen så måste man vara beredd på att punga ut c:a 300 spänn..


Måste också få säga F*N, för jag hittade ett jättefint bord åt Kasper - men som kostade 900:-. Lite väl dyrt för mig med tanke på att det bara är ett barnbord. Men det var jättefint, med hjul och förvaring under. Det fanns även pallar som hörde till -skitläckra! kostade 350:-/st... Fan vad jag vill ha detta!! Blir väl runt   2-2,300:- *suck*

  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0