Underbara mamma!

Nu har mamma kommit på "besök".. Känns knäppt att säga så eftersom hon är här och hälsar på väldigt ofta - kanske inte alltid mig utan mest Kasper. Hon är en typisk mormor! :) Idag hade hon i alla fall varit och shoppat lite på DIN STIL - en underbar affär i Piteå och köpt massor till mig och Kasper!
   

Fick flera sådana här "snöflingor" som jag kallar det. Man kan antingen sätta fast dom på väggen eller så kroka fast flera i varann och hänga upp - det är bara fantasin som sätter stopp. Har tänkt ha dom i Kaspers rum eftersom det snart ska bli mer lime-färger där. Sedan fick jag tre plastlådor till Kasper, två med riddarmotiv och ett med djurmotiv - älskar dom! Fick även dom spretiga "dekorativ-stråna" med lite turkosa pärlor! Har en kärlek till färgen turkos också, så det passar utmärkt i mitt vardagsrum!

TACK älskade mamma! Små detaljer till hemmet som uppskattas väldigt mycket!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0