I'm back..

Är tillbaka från trippen till Maggans Djungelkiosk, och mina händer är TOMMA!! Vad förstår inte, var ju så peppad att få handla upp mina pengar! Nä, så här var det faktiskt - medan jag är på Maggans och gluttar på alla hennes nyheter så ringer telefonen. Då visar det sig att jag har främmande hemma som står och väntar vid dörren. Då var det ju bara att skynda sig hem! Men jag hann ändå hitta vissa saker som lockar till köp. Bland annat servettställe med text NAPKIN och tidningsställ med text NEWS - är i vit plåt, skitnice! Är även sugen på en speciell hylla i mörkmörkbrun färg.. Det är vad det lutar mot! Ska försöka hinna tillbaka till Djungelkiosken och köpa detta innan helgen! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0