Ny kökslampa!

Har äntligen fått upp våran nya kökslampa! Eller "nya" kanske jag ska säga, eftersom den legat i kartongen några månader.. nu kanske ni tror mig om att jag har svårt att få tummen ur arslet! :)

Den heter i alla fall "Kansas" från Cottex, och så här ser den ut:

                            

Det är alltså en lampa som man kan vrida lite på, beroende på hur man känner att man vill ha det. Dock så måste jag säga att vi haft det lite jäkligt med den. Eftersom sladdarna är i gummiplast så är det svårt att få den att hänga rakt, men vi fick till det tillslut. Känner också liiiite att den hänger för högt upp, men vågar inte säga något till Steffe eftersom han förbrukade många svordomar tack vare denna lampa. Men nu är den i alla fall ÄNTLIGEN uppe! Nu får vi bara vänta och se när min "nya" vardagsrumslampa kommer upp! ;)

Kommentarer
Postat av: Sandra

Vilken snygg lampa! Åh vad jag tycker om fönsterna ni har i köket (kommer inte ihåg vad det kallas), kram Sandra

2008-06-26 @ 23:09:48
URL: http://tjohalia.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0