Dålig sömn...

Är faktiskt riktigt less nu på att vareviga natt sova dåligt.. vaknar stup i kvarten och måste vända mig trots att bäckenet knakar och foglossningen tar ont.. sen så vaknar jag av halsbränna eller att jag måste dricka vatten.. Blir rent ut sagt GALEN på detta! Men,men.. bara några veckor till!

Hade förresten världens sammandragningar i söndags! Det började då vi hade främmande på kvällen och där kring 23:30-tiden så trodde jag verkligen att det var på gång så jag började klocka.. Men tji fick jag, endast förvärkar! :) Men jag hade faktiskt aldrig det med Kasper (förutom den där konstanta mensvärken) så jag hann bli lite nervös denna gång! Steffe också eftersom han druckit några öl, haha! :) Men nu är det då lugna puckar!

I helgen har vi ju som sagt byggt på våran altan, så den är näääääästan färdig! Vi ska ju ha ett trappsteg runt om hela så nu har vi beställt lite mer virke som kommer på fredag! Sen har vi diskuterat och beslutat att avvakta med inglasningen till nästa år eftersom pappa hade nå virke hemma till det som han ville "förbereda" på någe sätt.. typ slipa upp det först eller nåt :) Så det blir mest troligt att köpa ett sånt där "vindskydd" eller "läskydd" eller vad det nu heter - och ha det på ena sidan och sen får vi se vad vi hittar på! Har även hittat ett nytt trädgårdsbord med stolar som jag vill ha, får se om vi ska införskaffa det nu eller om vi väntar.. Fast det är väl egentligen nu man ska satsa på det då det är reor överallt!

Jaja, uppdatering om denna dag då.. Om solen och det fina vädret håller i sig och värmen stiger lite mer så blir det nog bad idag! Kasper bangar då inte i alla fall! Själv är jag sugen att fara och bada vid någon pool, exempelvis Sikfors, så vi får väl se om man får någon med sig dit! :)

Kommentarer
Postat av: Jenny Grannas

Hej! Hittade just din blogg! Kul att du ska ha tillökning, men säkert lagomt kul att gå stor och extra svettig hela sommaren! Var är det ni har hus?

Ha det fint!

2009-07-14 @ 23:03:55
URL: http://grannas.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0