3-barnsmamma idag!

Idag har jag haft fullt upp! Jag har varit tillfällig 3-barnmamma åt 3 underbara pojkar; Kasper, William och Kevin.. dom två sistnämnda är då Carolas underbara pojkar! Jag fick ett il imorse och ringde och sa att jag skulle plocka upp hennes pojkar och ha en riktig utedag med dom i kvarnbäcken. Så vi fikade Tom & Jerry-kex, drack festis och sedan lite grillkorv och bröd till lunch som vi självklart grillade ute! Det var lite smått blött och halvkyligt på förmiddagen men medan de minsta grabbarna sov middag så kom ju solen riktigt ordentligt! Sen kom Carola o Tomme och vi hann surra nån timme eller två med dom :) å nu på kvällen har jag tagit det lugnt i soffan själv eftersom jag inte är ett hockey-fan och skickade iväg Steffe till brorsan!

Imorgon så blir det nog liiiiiiite loppis.. Det är "bya-tjosan".. Böle, pålberget och arnemark har lite loppis, våffelförsäljning m.m. som jag, stefan och kasper tänkte underhålla oss lite med.. OM det är fint väder, eftersom det mesta sker utomhus.. Fast tror vi skippar arnemark eftersom det kändes långt åt tjottahejti.. :) Sen kanske vi hinner förbi favoritkusinerna en snabbis innan steffe ska iväg på dömning.. Sen är vi sugna på att bjuda nån på middag.. nån intresserad? :)

Kommentarer
Postat av: Carola

Tycker det var ett tag sen vi blev bjudna;)



Vi kanske också dyker upp på loppis, beroende hur pigg jag är, ringer nog imorn!



Tack för barnpassningen!



Kram!

2009-05-08 @ 23:46:06
URL: http://blogg.cartom.se
Postat av: Inspirera Mera

Jag kommer upp nästa helg, det skulle vara kul att hinna träffa dig. Kram Sandra

2009-05-08 @ 23:55:06
URL: http://inspireramera.se
Postat av: Jennie och Norah

Det är helt underbart att slippa oroa sig om dom är hungriga eller inte!Dock finns det dagar hon äter mindre,men då gör hon mamma glad genom att äta en nattflaska istället ;)



Jag ska dricka ett glas vin åt dig ikväll..Eller öl var det ju!Hoppas det går lika bra :)



Kram och trevlig helg!

2009-05-09 @ 12:51:39
URL: http://jennieohlund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0