Kalas-time!

Idag bär det snart av på 4-års kalas hos Wille! Dock så har jag en liten pojk som sover i spjälsängen och en större kille som tillslut däckade i soffan.. Så det blir att väcka dom snart och bege sig. Vi var även på "kalas" i fredags hos svägerskan med familj då hennes karl fyllde år. Så vi fick mumsa på Tacos och sedan en underbar Pannacotta till efterrätt! Egentligen kan man säga att jag och Steffe kalasa igår också eftersom vi beslöt oss för att göra riktigt god mat i form av grillat med italienskt tillbehör såsom ruccola, soltorkade tomater, brieost m.m. Riktigt gott! :) Sedan då båda barnen somnat så startade vi igång en film, The Proposal" och då klockan blivit tolv så beslöt vi oss för att se en till film, I Love You, Man. Dock så gav jag upp kring 01:15 och gick och la mig.. Självklart så vaknade ju Charlie då, men jag gjorde en deal med Steffe, så han gav Charlie ersättning och fick därmed en välförtjänt sovmorgon idag :) Själv så har jag kanske fått max 4,5 timmars sömn men det är bara att gå och lägga sig i tid ikväll istället! Men ibland är det bara skönt att få vara uppe lite sent och få egentid. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0