Försäljning - Babyprylar

Ok, hade tänkt sälja bort lite grejer så att man får lite mer utrymme i garaget, plus att man egentligen inte behöver spara allt som inte längre används..

Var duktig och tog fram grejerna från garaget och skulle ta lite bilder men tror ni inte att jag med min *fdskjgiohdfdfcvhkbpofk*-tur hade sönder kameran! Eller jag vet inte, den har tjorvat med objektivet/zoomninen ett tag men nu lossnade då objektivet och då jag skulle sätta tillbaka det så hakade zoomningen in sig.. plus att den kan inte ta bilder längre utan bilderna blir jättemörka och suddiga - så det är bara att leta fram kvitton och förhoppningsvis har vi kvar nå garanti..... MEN, i alla fall, så kunde jag ju då inte ta några kort utan jag får göra det senare.

Så detta är vad jag vill bli av med:

* Babyskydd - bilbarnstol för dom allra minsta, med underede som man klickar fast stolen med.
* Babygym - med bamsemotiv.
* Babygym - tunnare liggbotten, djurmotiv.
* babygym - ett hårdare utan liggdel, bara att lägga över bebisen.
* badbalja
* amningskudde - Praktiskt taget oanvänd
* "Sack n' Seat" - en sorts sele så att bebisar/småbarn kan sitta fast på en vanlig stol. Lätt att ta med sig bort.
* mobil till barnvagn  spöket laban. + en skallra i samma typ.

Plus ev. bumbostolen min.. fastän jag älskar den :) Å gåstolen fast den är just nu utlånad..
Funderar även på att sälja minipulkan MEN måste avvakta på det eftersom Charlie kanske vill åka lite i vinter..

Ni kan ju hojta om det är nåt som är intressant - men som sagt - bilder får komma senare och då sätter jag väl nåt billigt pris också.

Kommentarer
Postat av: Mallaching

bumbostolen... är den bra? va vill du ha för den? :)

2010-08-30 @ 18:43:17
URL: http://mallaching.blogspot.com
Postat av: Anna

Oj oj mycket vi behöver=)

Babygymmen är intressant. Men ja väntar tills bild kommer=) Känns ju inte som att det är det viktigaste att köpa just nu.

Men badbalja behöver vi oxå, letade på ikea men hittade aldrig den.

Men sen då du fixat bilder så kan du ju maila till mig och även skriva pris=)

[email protected]



kram

2010-08-31 @ 19:47:53
URL: http://annabergstrom1985.blogg.se/
Postat av: Anna

hehe, badbalja köpte jag på Barnens hus idag så det är lungt=)



Det var det ja tänkte med babygymmen, att det kan vara en bra sak att önska sig sen då dom kommer eller kanske till och med i julklapp, beroende på när dom kommer=) Så därför var ja inte säker på om ja ville köpa nåra nu.

Så ja tror helt enkelt att ja hoppar över det!

kram

2010-09-01 @ 14:38:48
URL: http://annabergstrom1985.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0