Här gå's det för fullt!

Har ju glömt att berätta att sedan förra veckan är Charlie en fullt gående liten pojk! Försöken påbörjades väl då han var runt 10 månader och nu en månad senare så känner han sig säkert och nu väljer han att hellre gå än krypa :) Fast jag måste ju medge att gå-träningen har gett många bulor och blåmärken tyvärr då han ibland vill springa istället för att gå.

Annars så måste jag säga att dom senaste dagarna har det varit "Mamma-Kasper" dagar för oss. I söndags var bara jag o Kasper och badade i Sikfors, igår var jag och Kasper och grattade min mormors karl som fyllt 86 år och så idag så var bara jag och Kasper och shoppade på stan - bland annat present till mamma som fyller på fredag :) Å det har varit riktigt mysigt att bara få vara han och jag för så är det nästan aldrig.

Hade tänkt ge er bildbevis på gåendet (hur man nu kan göra det med stillbilder?!) men tyvärr så vill inte datorn riktigt samarbeta med mig så det får bli en annan gång :)


Kommentarer
Postat av: Sara

Så den lille är så stor att han börjat gå, jaa vad tiden rusar på, känns som om det var igår du fick äldst grabben....



Jaa tiden det forserar fram :D Hoppas allt är bra med er, här växer tösen så så det knakar och står på....



Gratta mamma din....



Ha en fin helg tjejen



kram

2010-08-06 @ 11:35:06
URL: http://danielsfru.blogg.se/
Postat av: Leia ♥

Ha en fin dag! :)

2010-08-06 @ 12:48:23
URL: http://leiabloggar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0