Efterfest!

Så var det dags för själva efterfesten efter julafton och den fylls då alltså med lek, lek och ännu mera lek med alla leksaker dom fått i julklapp! Å jag måste säga att ALLA julklappar var en succé och barnen har lekt med allt vilket inte alls händer varje år! :)

För er som är nyfikna som mig så har ni en lista på vad barnen fick.

Kasper:

* Skattkista fylld med spännande saker
* Piratdräkt
* 2 svärd
* 2 pistoler
* Elgitarr med mikrofon
* Fiskespel/bollspel
* Sällskapsspel
* Målarkritor till badet
* Åkmadrass
* Munspel
* Kläder
* 2 skotrar på släp
* Dator
* El-bilbana
* Transformer

Charlie:

* Sparkbil, Toy Story
* Dammsugare
* Städset
* Kastruller
* Bilratt
* gitarr
* en bil
* 2 skumgummisvärd
* trumma
* Skällande hund
* Kläder
* Pengar

Favoritjulklapparna måste ju vara skattkistan åt kasper och dammsugaren åt Charlie. Än så länge i alla fall :) Dock måste jag säga att Barnens hus inte riktigt hade så bra kvalité på grejerna som dom brukar ha, fiskarna i fiskespelet tappar deras klistermärken till ögon - ALLA, nästan obehagligt :P Nerf-pistolen får vi inte upp batteriluckan på och elgitarren har en lucka för batterier men bara plast inuti. Så det blir att fara en sväng och få nya saker där! Lite tråkigt eftersom Kasper vill ju leka med det men,men..


De vuxna i familjen fick också en massa julklappar. Tänk att vi varit så snälla också?!  :)

* 2 stekpannor
* 3 pajformar varav 2 i keramik
* 2 köksknivar
* mascara
* Fiskespöväska
* sockar
* muffinsform
* julduk
* luktljus
* ungsvantar
* väska
* choklad
* matta
* vardagsrumsbord
* 2 spotlightlampor
* 2 kuddar
* kniv-vässare

Det blev dubbel uppsättning av stekpanna och pajform eftersom det var egentligen det enda jag önskat mig och behövde och jag måse säga att det var perfekt!! :) Sen måste jag ju bara berätta hur duktig tomte vi hade; han frågade om Kasper behövde gå och kissa eftersom han stod och studsade ivrigt. Man riktigt såg hur Kasper började fundera om varför tomten frågade det som pappa alltid brukar fråga.....  :)

    



Ps/ Grattis till kusin Niklas och Anna som fick sina underbara tvillingpojkar igår!! :)

Kommentarer
Postat av: Anna

Tack:)

2010-12-29 @ 17:37:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0