Bakis..

Idag är jag, tro det eller ej, bakis! Har bara varit bakis en gång tidigare på typ 4 år så det känns kan jag säga. Fast jag är inte liggandes och jag spyr inget. Utan det är den här konstiga känslan i kroppen och lätt illamående. Vet egentligen inte varför jag klagar för jag har då i alla fall inte ont i huvet :P Men igår blev det i alla fall avslutningsfest med PiteRevyn. Det var jättetrevligt och roligt! Kvällen började med att vi såg den allra sista showen för i år. Å varje gång dom har sista uppträdandet så brukar dom skoja med varann. Kan ju bara säga att steffe gjorde mig smått orolig då han kom ut i min svarta bh och mini-trosor och skojade med Petra o Annica. Praktiskt taget hela röven syntes och jag hann bli nervös att han skulle visa mer än vad han tänkt, haha :) Men det var roligt ändå! Efter det så blev det middag och fest. Petra o Hanna hade dessutom ordnat lite lekar som självklart hade med musik att göra. Men helt plötsligt hade jag druckit typ 3 öl, några cider och champagne och blev helt enkelt yr i bollen :P Så jag sprang ut för lite frisk luft och för att träffa underbara Carola! Hann surra med henne o sandra ett tag och tjuvröka (!) Sen frös jag bokstavligen arslet av mig så jag sprang tillbaka till festen. Allt som allt: Kom hem klockan 04:00 och sov idag till 12:30 -behövligt! Tack o lov sov mamma över efter barnvaktandet! Men nu är i alla fall den "första fyllan" avklarad. Får se om det kanske blir ganska lugnt på Western Farm nästa helg i alla fall :) Nu är man bara lite nervös över vad vågen kommer att visa imorgon - så länge det är minus så måste jag vara nöjd eftersom alkoholen igår blev totalt 1168 kalorier = inte bra!

Kommentarer
Postat av: Jenny

HAHA kul att få se det sista uppträdandet. Själv hade jag revy-premiär i fredags, o som jag hade ont i magen efteråt!(Revy+magkatarr=inte bra combo) men det var det värt!:-) Jo jag har kommit på mig själv ofta den senaste tiden med att stressa, o givetvis utan andledning! O vägningen.. det om något kan väl få vilken människa som helst att bli stressad!

2010-02-01 @ 13:17:45
URL: http://jeanny.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0