Lite småprat

Har varit runt och läst bloggar nu på morgon och insåg att det var allt för länge sedan jag själv skrev en liten rad eller två. Fast ibland känns det som att man bara skriver rakt upp och ned vad man sysslat med och vad man ska göra härnäst - vilket jag nu gör :P

Men jag kan ju börja med att berätta att vi nu varit i Lycksele och trippen blev riktigt lyckad! Det blev badland, djurpark och lekland + en snabb shoppingvisit på Åhléns :) Vi har ätit gott och en stor favorit blev den grillade oxfilén som jag marinerat i vin-marinad :) Fast oxfilé är väl gott oavsett vad den är smaksatt med :)

Vi har varit och grattat pappa igår som fyllde hela 56 år. Å han är enkel att köpa present till - whiskey :P
Vi har även hunnit fira Charlies polare E som fyllde 1 år! Kasper befann sig för mesta tiden i deras bubbelpool ute i regnet men Charlie hittade många favoriter i E's lekrum och det är ju alltid bra att se vad han gillar eftersom Charlie själv fyller om en månad :)

I veckan är det ju det omtalade PDOL. Själva vet vi inte om det blir något för våran del utan vi får se hur vi känner sen. Vi är däremot sugna på att dra till nåt badställe på torsdag om det nu blir så fint väder som alla sagt. Vi funderar även på lilleputtland som snart stänger för i år. Men som sagt - vi får se :)

Nu ska jag ta och få på barnen lite kläder - är väl dags så här kring halv 12 mitt på dan :)



Kommentarer
Postat av: Cissi

Men shit..blir han ett år om en månad??? Herregud vad tiden går.. :)

2010-07-28 @ 14:08:28
URL: http://lillohman.blogg.se/
Postat av: Linda

Åh nej har glömt att gratta min bästa mmorbror, får väl ringa åt han imorgon :) synd att jag har planer för torsdag annars hade jag gärna följt med, men ni får ta det nån mer gång när jag kan ;) ha det bra! saknar er. kram

2010-07-29 @ 01:18:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0