Måndag!

Charlie har fått den hemska hostan men vi håller tummarna att han ska slippa febern som Kasper haft. Kasper är inte riktigt kry ännu plus att han snittade upp tummen litegrann igår på min rakhyvel så han har det jobbigt i alla fall. Jag har världens skuldkänslor och det tar ont i mammahjärtat men gjort är gjort, men tänker inte på allt jämt tyvärr. Så nu går Kasper med tummen uppe i vädret titt som tätt men annars har det läkt bra över natten och nu tycker han mest att det är coolt :) Vi har faktiskt haft mycket otur sedan vi kom hem från sunderbyn.. Bland annat har Charlie hunnit få kaffe över sig. Skrik inte rakt ut som jag gorde, för det blev i slutändan bara nån droppe på låret - men ändå - gjorde säkert skitont och han blev rädd då jag tvärryckte honom från mormors famn och spola bokstavligen hela honom under disk-kranen eftersom jag inte riktigt såg exakt vars det for och jag ville vara på säkra sidan. Charlie har även hunnit få ett pallben (ikeas plastpall) i huvudet av Kasper. Var visst en lek som blev alltför vild dom få sekundrarna jag tittade bort. Resulterade i en liiiiten bula och 1 sekunds gråt sen var allt frid o fröjd igen men ändå..

Kan ju även berätta att det var vägning idag o vi kan låtsas som om jag stått still men faktum är att jag ätit alldeles för mycket slisk och det resulterar i uppgång för min del.. så 0,6 kilo plus. MEN det ska bort denna vecka o förhoppningsvis mer! Har fått ny gnista som förhoppningsvis håller i sig! Å håller tummarna att solen stannar kvar också! :)

Nu ska jag gå och äta en liten lunch bestående av lax och klyftpotatis a la weight wathcers. Tjing bye! :)

Kommentarer
Postat av: Cissi

Man blir ju helt skärrad..jag föll med Neo i bilbarnstolen i fredags och jag vart så rädd att jag grinade mer än Neo..men det gick bra, han fick inga skador och jag en massa blåmärken..som det ska vara =)

2010-03-15 @ 16:36:02
URL: http://lillohman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0