Junkie!

Just nu ser jag ut som en "junkie". Alltså jag ser totalt hög ut med stora pupiller. Har varit hos ögonläkaren idag och självklart fick jag dom hemska dropparna som gör att jag kommer att se suddigt resten av dan. Så ni måste förstå att det är otroligt svårt att skriva just nu, kan inte ens se om jag stavat rätt eller inte :P Men i alla fall, ögonläkaren sa att det enda jag kan göra åt mitt dubbelseende är att skaffa glasögon. Så det blir det. Det är tyvärr fel på hjärnan och inte egentligen ögonen. Men förhoppningsvis hjälper glasögonen mer då jag får själva prismat inristad i glaset. Så nu sitter jag bara och funderar på om jag får ut något på försäkringen med detta.... 

Kommentarer
Postat av: Carola

Spännande med brillor glasögonorm;P Nä förlåt, verkligen, jag vill själv ha brillor. Ibland, då jag själv känner för det;) Nu är jag trött och svamlig. Ska du låna hem några? Fast kommer jag ihåg rätt så passar du ju i alla möjliga!



Äh, vi höra imorn!Kram

2010-11-05 @ 21:46:51
URL: http://carolakarlsson.blogspot.com
Postat av: Carola

Kanske något att önska sig i julklapp? Kostade 110:- och då får du dubletter, alltså som de 2 mittersa bilderna * 2:)

Har satt lite i Willes rum också men då han har brun vägg syns det ju mkt. sämre=/

2010-11-06 @ 09:27:41
URL: http://carolakarlsson.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0