"Recap" av dom senaste dagarna!

Nu fick jag mig äntligen ett il och kände för att skriva lite i bloggen igen! Känns som att det har varit "ruschigt" här den senaste tiden men samtidigt har man inte gjort allt för märkvärdiga saker. Men kan ju blicka tillbaka och nämna att:

* Idag har jag och pojkarna varit och badat badtunna hos min fina moster Cia. Charlie badade med mössan på och alla hade hur roligt som helst. Åt även en guuuuuuudomlig bulle som hon gjort i långpanna - ni vet en sån där jättesockrig och kladdig en!

* I söndags så hade vi en massa främmande. Mamma och Vettan kom en stund innan hon skulle bege sig tillbaka till Ume. Lite senare dök brorsan upp och strax därpå även Tomas o Carola med barn o vovve. Bjöd på underbart god citronpaj (tack underbara svägerska för receptet, det används ofta!). Blev även kyckling-tacomiddag med Fam. Karlsson den dagen!

* I lördags så for vi tjejer; Jag, Vettan, Carola, Carina o Eva + mamma - till stora staden Luleå. Vi for på loppis på Arcushallen där det fyndades en del och sedan en snabbvisit på storheden. Jag drabbades tyvärr av migrän men orkade med en middag på Golden Dragon, några öl o cider hos Carina på kvällen och några spel-omgångar! Supertrevligt!! :)

* I fredags umgicks jag och pojkarna med underbara Ida och hennes F. Underbart roligt och alldeles för länge sedan sen sist. Senast vi var med varann måste ha varit på Steffes 30-års fest i februari. Fy skäms på mig men förhoppningsvis tar vi oss båda i kragen nu! Har redan bokat in ett besök på Nimbys värld med barnen. Kasper blev smått förtjust i "den nya tjejen", alltså Ida's F, och surrar om henne titt som tätt nu! :) På fredagkvällen vankades det skräckfilm tillsammans med Carola, Vettan o Eva. Vet inte om filmen "Shutter" var sååå hemskt, vi satt mest och irriterade oss på att dom aldrig "tog tag i situationen" så att säga :P

* I torsdags var vi förbi svägerskan med familj och jag "fick" äntligen gå upp och kika på renoveringarna dom sysslar med på övervåningen. Kanske jag inte skulle ha gjort eftersom jag kände den där avundsjukan komma fram. Ljust och fint och jag blev helt plötsligt jääääääääkligt sugen på att taptetsera om nästan överallt hemma för att få det lite ljusare! :)

That's it. Blev ju ändå en liten "recap" på vad vi sysslat med dom senaste dagarna! Å känner mig nöjd över att ha skrivit så pass mycket och inget blablabla-snack om tvätt, disk eller dylikt! :)

Bjuder även på lite höstbilder innan Vintern är här!!!

  


Kommentarer
Postat av: Cissi

Dom är så söta och så lika!! =)

2010-11-03 @ 06:54:03
URL: http://lillohman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0