Vi vann!

Det känns som om vi vann för det blev inge mer magsjuka här inte, så vi är väldigt glada och tacksamma över det! Däremot så har nu Charlie börjat snora av bara den och sover lite oroligt på natten så vi får väl bara vänta och se om denna förkylning försvinner, stannar av eller blir värre. Hoppas självklart INTE på det sista.

Annars då.... ja, känns som att jag inte har alltför mycket att skriva om. Jag beställde en massa foton igår - Äntligen. Så totalt blir det 733 kort som kommer hem i postlådan. Så jag vet vad jag gör i höst/vinter. Å jag kan ju även berätta att nu har vi bokat kyrka! Enligt s.k. bröllopstips så var det detta man skulle göra först av allt och ungefär ett år i förväg. Så nu är datumet äntligen bokat och klart. MEN vi har valt att inte säga något utan det tar vi lite närmare....


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0