Dripp dropp eller nått

Sitter och funderar starkt på hur det kommer sig att vissa pojkar aldrig växer upp?! Steffe är ikväll och spelar tv-spel med grabbarna och det var som att han stressade hem från jobbet enbart för det - som ett litet barn, haha :P Själv bjöd jag hem svärmor på middag ikväll och barnens kusiner E & A som hon skötte. Det blev den gooooooda indiska fläskfilégrytan än en gång. Så att jag är mätt är bara förnamnet!

Men nu ska jag strax gå och lägga mig då jag har tid hos ögonläkaren kl. 10 imorrn. Ska bli intressant och se om dom hittar anledningen bakom mitt dubbelseende den här gången då.. Gruvar mig lite på grund av alla tester som tar över 1 timme och sen ska det visst droppas nå i ögat och mätas nå. Så då kommer man att få se suddigt resten av dan, en sorts fylla i sig en fredagkväll :P


Men go'natt på er alla och hoppas ni får en trevlig helg imorgon! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0