Tider att passa

Först och främst - jag har haft en underbart skön helg i Ume med min fina Vettan :) Lite shopping, god mat o dryck, en massa surr och bara mys! :)

Annars så har jag direkt kommit in i vardagen igen! Har plockat och städat och dammsugit och tvättat och gjort lunch. Å kollat igenom almanackan som börjar bli fylld med bilbesiktning, ögonläkaren för mig, tandläkaren för Charlie m.m. Hatar att ha massor "att göra", en massa dagar och tider att passa. Ingen som vill bjuda på middag så man får skriva in det istället????!!! ;)

Men hade egentligen ingen vettigt att skriva så får väl avrunda här då. Peace out! :P

Kommentarer
Postat av: Citronergula

Jag vill gärna veta vad du har hittat för nåt under shopping turen... Kläder till dig? Inredningsprylar?... kanske ett kvik badrum ;)

Just det ja, vore fantastiskt bra ifall kameran våran kunde komma hem typ gärna igår;)eller så fort som möjligt!!! (det var liksom villkoret när jag lånade ut den till lill ufot - "jag vill verkligen ha tillbaka den imorgon"... -"Självklart"!!!)



Ha det!



Kram

2010-09-28 @ 18:45:13
URL: http://www.citroner.com
Postat av: Sara

Vad kul att du hade det bra i ume....allt bra annars då??

2010-09-29 @ 07:07:35
URL: http://linasmamma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0