So U know

Har inte varit så sugen på att blogga på senaste tiden och egentligen vet jag inte vad jag ska skriva för det känns som att allt bara rullar på som vanligt utan några konstigheter. Det "roligaste" som hänt är väl att jag var stensäker på att det skulle bli möhippa för mig igår men ICKE SA NICKE! Hade "gjort mig iordning", typ plattat hår, målat naglar, rakat benen, sminkat mig - allt före klockan 10 men inget hände. PLUS att jag till och med skjutit upp mensen eftersom jag annars skulle ha fått den igår - kände mig lite snopen och sen pinsam. Men det hade ju kunnat hända igår. Men nu är det bara att fortsätta vänta och vara nervös inför varje helg. Nästa helg jobbar jag dock så då blir det då inget! eller...... :P

Om jag ska fortsätta på temat bröllop så kan jag berätta att jag just köpt mig den dyraste bh:n någonsin för min del, en usa-variant, axelbandslös bh med "händer/fingrar" inuti som ska hålla upp tuttarna - superläcker och gjorde det den skulle så det var bara att punga ut 500 spänn och vara nöjd. Har även köpt lite mer småplock såsom plastglas, lösögonfransar m.m. men än är det lite kvar. Till veckan bär det av till luleå igen för att hämta ut våra ringar så det blir ju spännande :)

Är ganska mycket för oss nu här framöver, Charlie fyller år den 22:a så det lutar mot kalas den 23:e, och så blir det besök hos logopeden för kasper, 2-årskontroll på bvc för charlie, prova brudklänning med hela faderullan såsom skor, smycken m.m. för att se om det är nåt som behöver ändras. Sen måste vi träffa prästen i kyrkan för att gå igenom det s.k. schemat. Så det blir lite mer fullt upp som sagt :)

    


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0