Blir galen..

.. på denna feber och hosta.. Trodde att det började gå över för Charlie då han var någorlunda pigg och lekfull igår på dagen men tji fick jag... han började "tjorva" på kvällen och bli varm/få feber igen och jajemänsan, hostan i natt har inte varit att leka med och vi får inte i någon hostmedicin utan att han spyr - hur f*n gör man då? Kanske måste försöka med någon annan "godare" hostmedicin än mollipect. Kasper fick då i sig en hutt men honom går det att muta med godis. I alla fall så sitter jag här nu 05:00 och har knappt fått något sömn. Steg upp 03:30 för att Kasper hosta/var törstig/ropade på mig osv.. och då jag äntligen fick lägga mig igen så började Charlie. Så tillslut inser man att det bara är att göra morgon kring 04. Tjohooo.. Så nu funderar jag på om vi ska in till läkaren så att det inte är nått annat som ex. lunginflammation.. fast det stör mig nå djävulskt att akuten börjat ta betalt för barn under helgen, 270 spänn, snålj*vla landsting.


Fasiken, detta kändes som en mindre positivt inlägg.. men känner att det är dags för barnen att få vara barn igen och ha roligt och slippa allt elände..

Kommentarer
Postat av: CitronerGula

Jag kan bara instämma!

Tänk vad trevligt det ska bli med hotellövernattning till helgen med lite god mat och underhållning. Jag längtar!

Kram

2011-02-07 @ 09:57:10
URL: http://www.citroner.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0