Både dåligt och bra

Idag är JAG inne på min 3:e dag med antingen en konstig variant av magsjuka eller en rejält elak variant av magkatarr. Har ont i magen, frossa och världens jäkla illamående vilket resulterar i att det mesta man äter kommer upp igen. Fy tusan vad jag är less. Fick lov att avboka min hårtid på Mariasalongen för 2:a gången och ligger mest hemma och ojar mig. Dock så har man fått bli jätteglad för bästa vännens skull och jag själv har även fått något roligt att glädjas åt men törs inte säga något ännu då inget är bestämt och klart ännu.

Sen kan jag ju även uppdatera angående bröllopet att vi fått otroligt roliga nyheter angående lokal och mindre bra nyheter angående kyrka = Hortlax kyrka gör en totalrenovering som ska vara klar den 2:a september enligt papper men eftersom förseningar kan uppstå så har dom bett oss att boka upp en reserv. Men förhoppningsvis är turen på vår sida :)

Nä, tillbaka till soffläge nu!

Kommentarer
Postat av: Sandra | Inspirera Mera

Åh gumman, hoppas du kryar på dig!

2011-01-27 @ 01:07:42
URL: http://www.inspireramera.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0