Det börjar ljusna

Jag måste säga att det känns bättre och bättre - vädret är hur härligt som helst, barnen är snälla och rara och min mage har börjat käka medicin mot magkatarr! Å det att vågen visade -2kg är ju ett stort plus då man mått så här jäkla dåligt ;P

Har även fått ett jobbsökar-il så förhoppningsvis så får man börja jobba ordenligt snart! Kan behövas med tanke på att a-kassan säkert kommer att ta hundra år att få.

Idag har vi i alla fall varit förbi Barnens hus för att låta Kasper peka ut vad han önskar sig i födelsedagspresent. Lite tidigt kanske men känns skönt att veta vad vi ska köpa och vi vet att han kommer att bli supernöjd :)

Å till sist - imorgon smäller det. Då är det final för PiteRevyn och det känns faktiskt väldigt skönt att få några lediga helger tillsammans här framöver. Det blir i alla fall lite fest med dom efteråt så nu håller jag bara tummarna att jag ska få må bra och kunna unna mig nån bacardi breezer eller två! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0