Wedding-stuff

Känns som att man knappt har tid att blogga längre men ska försöka bättra mig. Vi har då bröllopsplanering här hemma för fullt. Till veckan ska vi förhoppningsvis checka av en massa på listan men tro mig, det är INTE lätt. Vi vill fara till lokalen och provställa fram borden så vi vet exakt hur många personer det ryms/hur många vi kan bjuda. Sen så har vi pratat med catering och med stefans "talförmåga" så får vi nog ett bra pris. Till veckan ska vi checka av beställning av bröllopstårta, prova ringar, prova brudklänning m.m. Fick lite smått panik då jag mailat cinderella och frågat hur långt i förväg man bör vara och hon svarar att jag ska komma nu, så fort som möjligt, eftersom det mesta köps upp nu och under sommaren. Men barnens kläder är då inköpta och har planerat klart i huvudet hur jag vill att själva brudbuketten och brudfrisyren ska se ut. Har fått hem en beställning från Panduro för allt ifrån göra inbjudningskort till dukning och rispåsar. Så snart blir det pyssel i Hortlax. Känns som att jag vill få göra klart det mesta för det blir nog ganska mycket jobb där i augusti/september i alla fall. Men nu är man då på gång i alla fall.. Feels good! :)

Kommentarer
Postat av: Sandra | Inspirera Mera

Åh vad roligt, synd jag inte bor i Piteå för då kunde jag hjälpt dig med allt möjligt. Ser verkligen fram emot bröllopet!

2011-05-12 @ 21:47:57
URL: http://www.inspireramera.se
Postat av: Linda

Du vet ju att det är bara höra av dig om du vill ha hjälp med nåt, så länge jag är ledigt ställer jag såklart upp :-)

2011-05-13 @ 14:36:21
Postat av: Citronergula

Jag hjälper givetvis till! Hör av dig och säg vad jag kan göra!!!

Kram

2011-05-16 @ 19:02:19
URL: http://www.citroner.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0