Mini-rensning!

Har äntligen rensat lite bland mitt påslakan-förråd och duks-förråd! Tro mig - det behövdes! Speciellt eftersom jag blev 3 påslakanset rikare efter jul :) Så nu blev det ännu en hög till loppis sommaren 2012 :) Sen har jag gjort en liten lista på allt jag ska sälja till våren (ids fan inte ta tag i det än medans snön är kvar och det är kallt som fn i garaget) Men det blir då att sälja det mesta i barnväg i alla fall plus lite inredning o bröllopstjafs, speciellt sånt som kanske är för klumpigt att ta med till sommarloppisen plus sånt som enligt mig är för dyrt att sälja på loppis (där ska saker vara billigt billigt) så det passar bättre att sätta ut det på blocket!

I alla fall är det bland annat detta:
hallmöbel ikea.
lackhyllor
vinställ
Ljushållare.
Böcker till komvux.
Uska-böcker.
babygym x2
hårt babygym : 100-150 :-
skallra till barnvagn:
amningskudde: 150:-
gåstol 300 :-
bilbarnstol 300:-
bumbo 200-250 :-
Sack n' seat. (sitt-sele för bebis.) 100:-
skötväska. 50:-
barnvagn emmaljunga 06. ord pris 6000:- nu 1000:-
groda till bil 50:-
spjälsängsskydd + matchande påslakanset
påslakanset.
koumaskor stl 22(?) ord pris 500:- nu 250:-
viking skor stl 23 ord pris 400 (800) nu 250:-
fleecejacka + byxor  50:-
sötnosskor ordpris 269:- nu 150:-
tiara ordpris 600:- nu 350:-
hårsmycke ordpris 500:- oanvänt. nu 350:-
väska 100:-
hallmöbel ikea.
lackhyllor
vinställ
Ljushållare.
babygym x2
hårt babygym -
skallra till barnvagn
amningskudde
gåstol
bilbarnstol
bumbo
Sack n' seat. (sitt-sele för bebis.)
skötväska.
barnvagn emmaljunga 06.
"sparkgroda" till bil
spjälsängsskydd + matchande påslakanset
påslakanset.
koumaskor x2
viking skor stl 22
fleecejacka + byxor
overaller
sötnos-skor
tiara
hårsmycke
"bröllops"väska
Sen har jag även haft rensning i kylen och skafferiet - nästan skrämmande hur mycket man har där som man "glömt bort"! Så blev det plus en ordentlig uppskurning! Efter att ha sett dom hära pantertanterna/städtanterna som far hem hos folk som har det .... hemskt så har då jag blivit extremt noga med att tänka på att där jag har mat där ska det vara fräscht! :)
Jaja, nogsurrat för idag! Imorgon vankas det besök från broder med familj och sen kommer Carola och ska färga håret mitt. Hade tänkt hinna baka innan allt så jag både kan bjuda på fika och betala Carola i bak istället för pengar ;) Så det blir smörbullar och havreflarn med smörkräm! Mums! :)
Tjing bye!

Kommentarer
Postat av: Jenny

Vad är det för påslakanset o vad är sötnos-skor? :-)

2012-01-14 @ 08:13:04
URL: http://jeanny.blogg.se/
Postat av: veronica

glöm inte kolla och boka in umeåresa snart gumman!:)

2012-01-14 @ 14:50:06
URL: http://zimones.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0