Magmedicin

Idag blir det att hämta ut ny magmedicin! Har just pratat med min läkare angående mina magsmärtor och illamående som nu hållit i sig sedan i maj!Har gjort tester, kollat upp lever o galla med ultraljud, ätit olika mediciner, jag har gjort allt! Men det har aldrig blivit bra till 100 % och efter ett tag blir det lika dåligt igen! Nu känner jag att det är någon sorts mag- eller tarmkatarr som jag har.. så läkaren har nu skrivit ut samma magmedicin som jag käkade i juni, Omeprazol (tidigare losec).. Fast den här gången ska jag ta 2 tabletter om dagen och i 1 hel månad!! Så nu gäller det att alltid komma ihåg att ta dom! Känner att jag måste få bort denna jäkla plåga innan jag ska börja om att arbeta ordentligt! Har haft det nog jobbigt att fara iväg och jobba vissa kvällar på Swedbank.. Men nu håller jag tummarna så jäkla hårt att detta ska vända och allt ska bli bra igen!!


Kommentarer
Postat av: Tjohalias blogg om inredning

Jag håller också tummarna för dig! Det finns inget värre än att må dåligt hela tiden.





Svar: Haha, ja jag vet att jag är lite elak som är så hemlighetsfull. Fast du kan få veta, kommer att slå dig en pling och berätta :) Kram på dig gumman!



2008-08-20 @ 16:31:56
URL: http://tjohalia.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0