Nya möbler till Kasper!

Kasper fick några nya barnmöbler i veckan! Det var K's mormor a.k.a min mamma som hade shoppat lös på, tro det eller ej, COOP.. Hon hade hittat ett bord och fyra pallar för halva priset = 200:-
Tyckte verkligen att de var finfina! Tror även att jag nu ser framför mig hur jag ska "möblera" klart rummet.. Ska upp med några tavellister på väggen brevid bordet, där Kasper kan ha sina böcker.. och på väggen åt andra sidan ska jag sätta upp mina lime-gröna "snöflingor" som jag berättat om tidigare.. Ska även ta mig i kragen och köpa ramar till mina Karin Mannerstål-teckningar som Kasper fick i Doppresent, och dom ska hamna till vänster direkt man kommer in i rummet! Låter väl bra?!! :)

  

Kasper har faktiskt lekt otroligt mycket uti bordet! Han går själv och sätter sig på pallarna och läser böcker! Han tycker även att hålet i mitten av bordet är spännande. Hålet har ett nät där han kan ha sina små fiskar.. så det där locket som ligger över hålet.. det är inte där så ofta! På tal om fiskar.. vi ska iväg på SURSTRÖMMINGSFEST i kvarnbäcken nu! Blir mat, tipsrunda, lekar och lite alkohol, ska bli skojj! :)

Kommentarer
Postat av: Jessica (Airspirit83)

Hej ! Hade ni trevligt på surströmmningsfesten? Själv så var jag kvar i Luleå och festade på universitetets uteställe. Är fortfarande lite hängig efter går dagen, men det kanske ger sig med bakismat :D

2008-08-24 @ 14:41:45
URL: http://minytajustnu.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0