Oplanerad shopping igår!

Efter ett besök hos några bekanta i Öjebyn igår så beslöt sig jag och Stefan att bege oss in till den "stora" staden och kika runt lite. Blev lite stressigt eftersom vi bjudit hem svägerskan med familj på middag kring halv 6. Men jag antar att då det blir sådana här sista-minuten-oplanerade grejer så hittar man mer att handla :)

Hittade mig ett par skor på Wedins (som just nu har det mesta på halva rea-priset), likadana skor som jag nu nött upp, fast i silverfärg. Tror att ordinarie pris var runt 200:- och nu betalade jag en 50-lapp! Kände mig otroligt nöjd!

Sprang in på Vero Moda på Nya Gallerian och var ute efter någon sorts kofta eller tjocktröja.. Skickade ner Stefan o Kasper på Claes Ohlsons så jag kunde kika själv i lugn och ro! Hittade både en grön, tunn kofta för 129:-  och en lång tjocktröja för 199:- Lyckan blev total efter det också!
 

Kan aldrig låta bli att gå in på Lindex varje gång jag är på Gallerian! Så självklart hittade jag litegrann till Kasper också. Var ute efter något sockpar - hittade 3 par för 69:- Hans fötter har ju växt något otroligt under sommaren och kände att det behövdes några nya, fräscha sockar nu inför dagis-premiären! Hittade även en rea-ställ där, och fann ett par skitläckra! byxor för endast 50 spänn! och eftersom dom var i Kaspers storlek så kände jag att det var ödet att jag skulle köpa dom, haha :) Hittade en t-shirt som matchade jättebra för en 20:a! Kanonfynd!

Så den här lilla trippen - tror vi hann allt på 45-60 minuter, var verkligen lyckad! Vi hann till och med handla, laga mat (grillat), snabbstäda/plocka undan och duka innan våra matgäster kom! Vi var speedade! :)

Kommentarer
Postat av: Emmeli

Tack så jättemycket! :)



Har helt missat att du har en blogg ju.

Allt bra med dig? :-)

Kramar!

2008-08-12 @ 14:14:28
URL: http://emmeliwikman.blogg.se/
Postat av: Åsa

Rea är det bästa. ;)

2008-08-12 @ 16:18:17
URL: http://ozzan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0