Surströmmingsfest 2008

Så nu var det avklarat! Det blev faktiskt ganska lyckat måste jag säga. Lagom mycket folk kom och vädret höll i sig bra! Tipsrundan blev lite av ett fiasko för mig o steffe (4 rätt) och carola o tomme (2 rätt) men jag och steffe fick då välja pris i alla fall! Fick mig en sminkspegel från Ikea och steffe tog nåt slags grillgaller.. Kasper fick också ett pris, och tänk, han valde faktiskt väldigt snygga ljushållare i ek.. haha.. han vägrade välja mjukiskissen som jag höll fram!
Sedan blev det lagtävling. Vill egentligen inte berätta, men måste ju erkänna att Stefans lag vann och mitt lag kom sist.. *suck* Det värsta var nog sista avslutningstävlingen i sång då vårat lag fick lov att framföra Linda Bengtzings låt "Ja ljuger så bra".. hatar att stå framför folk och "släppa loss" :P Sedan blev det lite mer alkohol i form av Aqua tini, Bacardi breezer och öl framför en brasa! Mysig, men jäklar vad segt det gick för mig.. och där kring två-tiden gav vi upp. Men roligt hade vi, alla vi "Kvarnbäckare"! :) Javisst ja, kan ju även berätta att Kasper fick kramas med två hästar och två kaniner.. han skulle få rida men bangade ur i sista sekunden :)

  
   

Och till alla ni häst-älskare därute, fick ett klockrent kort på hästen "Nisse" Så denna är till er:

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0