Fortfarande sjuk!

Kasper är fortfarande sjuk med både hosta, feber och snor i mängder.. Ska jobba natt inatt och imorgon så nu har jag fixat så att morsan kan sköta Kasper imorgon när jag ska sova.. får se hur det blir på fredag...  Vi myste på hela familjen igår kväll trots sjukdom.. Vi har nu klätt granen, den blev riktigt fin! Hade först tänkt att bara ha guld och lila men ftersom det är Kasper som bestämmer så blev det även lite rött - En urtjusig gran blev det! Har även slagit in lite mer paket idag.. så nu har jag bara oslagit in 6 julklappar! Jag räknar ner! :)

Kommentarer
Postat av: Åsa

Fy för förkylningar! vi är oxå drabbade - men utan feber tackolov. men jag är såååå less. Känns som om det har varit ett enda långt snorbad sen i höstas typ. Blä. Hoppas han kryar på sig snabbt och att ni andra slipper!

2008-12-17 @ 10:56:38
URL: http://ozzan.blogg.se/
Postat av: Carola

Jao, jätteskönt att vara färdig med skolan, för denna gång iaf. :)



Men huvva, stackars Kasper, hoppas han piggnar till, men då är han säker frisk lagom till jul :)



Hur blev det, skulle vi ha nån lilla julafton? Jag har nämligen inte köpt ngt. än åt eran lillsnygging, vad önskar han sig i sånna fall?

Vä hojjres!

Kram/C

2008-12-17 @ 12:13:11
URL: http://blogg.cartom.se
Postat av: Tjohalias blogg om inredning

Åh jag hoppas han kryar på sig!

Kram Sandra

2008-12-18 @ 18:49:50
URL: http://tjohalia.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0