Gott Nytt År

Måste ju bara önska er alla ett riktigt Gott Nytt År!! :)

Själv ska jag fira tolvslaget på jobbet med lite pommac! Jag sörjer inte så himla mycket eftersom Kasper är så pass liten ännu, men det är klart, nog hade jag gärna smakat på svägerskans underbara mat........ :) Men det blir lite gotta på jobbet också! Å jag o Steffe "firade" lite igår, med grillat.. mmm, var riktigt gott! Å på söndag har vi tänkt fara och se PiteRevyns genrep och då ska vi nog ut och äta någonstans innan! Så god mat är det inte snålt med! :)

Jaja, nu ska jag lägga mig ned på soffan och bara ta det lugnt till ungefär kvart över åtta... då det är dags att ta sig ut i stormen och till jobbet! Ha det bra allihopa!!

Kommentarer
Postat av: Tjohalia

Gott nytt år gumman! Kram Sandra

2008-12-31 @ 18:23:56
URL: http://tjohalia.se
Postat av: Moster

God fortsättning på er alla/ Kram Kicki

2009-01-01 @ 19:56:45
Postat av: Susanne

Ja, det är ganska mysigt att bara vara familjen också:-) Ska ni göra något särskilt imorgon på trettondagen?

Vad bra att du håller tummarna för att jag ska slippa övertid,känns som att det kan behövas;-)



Kram

2009-01-04 @ 20:42:11
URL: http://elisdagar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0