Badrum

Eftersom vi fortfarande inte har renoverat våran andra toalett så surfar jag nu runt och söker inspiration. På sandra's blogg: Tjohalia.blogg.se så har hon just tagit upp ämnet Glasbetong - var skulle du använda det? Och det är väl främst i badrummet man förknippar glasbetong.. Jag har sett i en tidning om att ha glasbetong mellan duschdörrarna och väggen.. Och så vill jag ha ett duschhörn med dörrar som går att skjuta inåt när man inte duschar - får att få mer yta och plats. Älskar verkligen dessa duschdörrar som har lite frostat glas och mönster på sig. Lite insynsskydd IFALL...

Först bilden är ett par duschdörrar som jag verkligen älskar! Hafa IGLOO R Flower duschhörn heter den. Andra bilden är Hafa QUANT badrumsmöbel - otroligt fint, något liknande hade jag tänkt till badrummet vårt. Sista bilden är det jag snackade om. En duschhörna med glasbetong på sidorna. Denna variant heter Waikiki miljö 1. Kanske inte är exakt så här jag vill att det ska se ut - men på ett ungefär...

     

Kommentarer
Postat av: Sandra

Vilka snygga inspirationsbilder! Jag skulle verkligen kunna tänka mig ha glasbetong på sidorna av duschhörnan, det var riktigt läckert. Kram Sandra

2008-06-22 @ 20:25:06
URL: http://tjohalia.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0