Kaspers rum

Sitter och funderar och drömmer mig bort.. Vill så gärna fixa upp lite i Kaspers rum. Han börjar ju bli jättestor och till hösten hade vi tänkt skaffa en barnsäng........ det betyder alltså att han inte längre ska sova i vårat sovrum!!
Det är en otroligt STOR grej för mig. Men med detta i tankarna så skulle jag vilja göra hans rum ännu mysigare och med lite mera praktiska grejer. Exempelvis bordet och stolarna som jag visat tidigare. Just nu är det turkost som lyser starkast i hans rum pga fondväggen. Jag skulle gärna vilja ha lite mera limegrönt, tycker att lime och turkos glänser lite extra läckert. Har redan en lampa i fönstret i lime och går efter den. Har hittat en skitläcker taklampa från Ellos, en sorts risbollslampa fast med spets. Frågan är om det blir lite tjejigt? ..inte för att det gör så mycket.. Har även ögonen på en sänglampa som är fin..




                                                                                         



Så här ser Kaspers rum ut nu:
(behöver rensas upp, plus en extra kvist till "trädet" hade jag tänkt fixa)










Kommentarer
Postat av: Sandra

Vad roligt att du har börjat blogga! Jag ser fram emot all inspiraion jag kommer att få :)



Vilken läcker fondvägg! Håller med att turkost och limegrönt är snyggt. Jag tycker inte alls det är för tjejigt utan en väldigt neutral färg. Kram Sandra

2008-06-19 @ 11:52:22
URL: http://tjohalia.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0