Nu var det dags!

Hejsan allihopa därute! Nära och kära och även obekanta!

Kände att det var dags att prova på detta blogg-liv som alla lever och snackar om.
För er som inte vet vem jag är, här är lite kortfattat om mig:
Heter Cecilia Öhlund, kallas för Cicci. Är just nu 24 år, utbildad undersköterska, mamma till 16 månader gamla Kasper och fästmö/sambo med Stefan. Bor i Piteå i ett totalrenoverat hus. Har en katt som heter Baltazar och jobbar några kvällar i veckan på Swedbank. Intressant va?!

Som intressen finns Inredning och design - har många planer och idéer men ibland får jag inte loss tummen ur aslet. Gillar även film otroligt mycket - fast sedan Kasper kom in i mitt liv så finns det inte lika mycket tid kvar för soff-nötande.
Lagar mycket mat och bakar då och då. Älskar att prova på nya recept, trots ångesten då man undrar hur det smakar. Älskar även att ÄTA mat!

Så, vad kommer då denna blogg att "handla om"? Jo, mig självklart! Haha, och om barn - speciellt då Kasper, inredning och hus, viktminskning - eftersom jag kämpar, och även om matlagning - Mums! Bra kombination, haha.

Så jag hoppas nu att jag fattar nog mycket hur man hanterar denna sida och blogg. Så att den kanske kan se någorlunda proffsig ut. I'll keep you updated.

// Cicci

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0