Uteliv!

Igår fixade jag och min mamma lite blommor till vår tomt! Blev skitfint och började direkt fantisera om nästa år då, förhoppningsvis, tomten ska vara jämn och fin med ny fin gång och uppfart m.m. Ska även bygga ny altan till våren och ny inglasning. Längtar som en galen toka och hittade en massa snygg på Åhléns som jag skulle vilja ha. De är lite små detaljer som förgyller ens uteliv!

           

Jag hade ingen aning att Åhléns hade så snygga ute-grejer! Men det skulle inte förvåna mig ifall Piteå inte kan erbjuda allt ur deras sortiment.. Tror fasiken att jag ska köpa stenarna snart! Älskar verkligen stenar med vackra ord! Jag är en ord-människa! :) 


Kommentarer
Postat av: Carola

Åhh, jag stod o velade om ajg skulle köpa en sådan sten sist jag var på åhlens, fast en vit där det stod välkommen har jag för mig... skitfina! :)

2008-06-28 @ 09:25:34
URL: http://blogg.cartom.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0