Vad jag vill ha just nu...

Vill ha mycket just nu till hemmet. Har blivit helt fast i bloggvärlden och dess hobby-inredare. Så är runt mycket och kikar, självklart så fastnar man för mycket. Allt handlar dock om pengar och därför måste vi avvakta. Men drömma får man väl alltid göra.

Bland annat så vill jag ha FIVE Brickbord, skitfint med möjlighet att byta färg på brickorna. Har sett dom i olika affärer med olika färger och priser.



Vill ju även ha nytt vardagsrumsbord och matchande tv-bänk. Vill gärna ha ganska mörk färg på dom, eftersom det mesta i huset är i vitt eller ek. Vill också att V-Bordet ska ha två våningar, alltså en skiva nertill eftersom vi alltid har en massa tidningar och annat skräp överallt. De här möblerna kommer från MIO:s sortiment

                          

Till kaspers rum är jag sugen på att köpa ett bord och två stolar. På Åhléns har dom en jättefin serie, Planetpolarna, som jag verkligen gillar. Var inte SÅÅÅ jättedyrt ändå.





Har även fått dille på alla små saker man kan köpa till hemmet. Det där lilla extra, pricken över i:et etc. Har helt och hållet fastnat för alla grejer som Pluto Produkter säljer. Speciellt med blad och grenar-tema. Här här lite smått och gott därirfån som jag har och verkligen VILL HA..





Det är alltså en skitläcker ljusstake som skulle glänsa perfekt i mitt vardagsrum under hösten. Nästa är en fruktskål som jag vill ha otroligt mycket - har alltid mycket frukt hemma nu för kasper äter som en häst. Sedan kommer en servetthållare - jag har de matchande servetterna så jag behöver ju verkligen denna. Den sista bilden är en hängare, där man t.ex. kan hänga kökshandukar - och det är samma här, jag har ju den matchande kökshanduken så...
Vill ha mycket, mycket mer men får lov att avvakta. Ska dock köpa någon av dessa, tack vare ett presentkort på 300:- på Maggans Djungelkiosk som säljer dessa.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0