Boda Nova

Har varit inne på Boda Nova's hemsida och kikat på deras underbara grejer.. Om jag inte redan hade önskat mig en massa andra saker så skulle dessa grejer stå på önskelistan!

Först lite julsaker. Nr 1 är inspirerade 50-tals pepparkaksburkar designade av Karin Mannerstål. Ursnygga! Nr 2 är glöggkoppar som bland annat Leila har använt i sitt program. Nr 3 är riktigt fina vinglas som jag blev riktigt sugen på trots att vi redan har dyra vinglas från kosta boda... Nr 4 är glasen "joy" som jag alltid har gillat! Men eftersom jag har nog mycket glas för tillfället så... Men dessa glas tycker jag är en perfekt julklapp/present till ungdomar!  

  


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0