Julen närmar sig!

OHH, blir nästan liiiiite stressad! Hade tänkt julpynta hela dan imorgon, men det får bli halvdag istället eftersom jag måste till Swedbank och göra en liten utbildning på 90 min.. Men min mamma skulle titta förbi och då brukar det bli "racer-fart" och allt blir gjort! :) Efter att ha fått hem en massa reklam på snygga adventljusstakar så börjar det klia i händerna, MEN jag får INTE köpa nåt eftersom jag handlade nästan allting nytt förra året (första julen i huset vårat) Men kanske nåt litet.......

Idag har jag tänkt fara förbi stan medan Kasper är på dagis. Måste köpa mig några nya strumpbyxor och ev. ett par av en tjockare variant också så man slipper frysa.. Sen ska jag byta storlek på ett par byxor som Kasper fått av sin farmor.. förhoppningsvis hittar jag en ny tunika eller liknande till mig själv också eftersom det känns som att jag alltid har samma kläder nu för tiden. Å javisst, ja.. behöver nya vinterskor.. Eller egentligen två par, ett par rejäla som man kan vara ute i timmar med, och ett par som man kan få vara lite finare i.. får se vad det blir.. Jäkligt tur att man fick en fin lön den här månaden - kan behövas! :)

Nästa vecka har jag fått mycket jobb på Swedbank, känns jäkligt skönt! Å det som känns ännu skönare är att av fyra dagar, så är tre dagar på dagtid!! Ska bli skönt att bara jobba en kväll.. så får man ha lite familjeliv kanske... :) Har även ögonläkaren nästa vecka.. pga mitt dubbelseende.. Om ni har missat det.. mitt öga skelar uppåt vilket orsakar dubbelseende, speciellt då jag kör bil och då jag är trött.. HMM, livsfarlig kombination! :/ Men förhoppningsvis så kan jag skaffa mig ett par underbara glasögon efter undersökningen!

Det var en ordentligen uppdatering! :) Måste ju bjuda på några höjdarbilder nu också! Det första kortet är döpt "Baka & Smaka" och det andra döper vi nu till "Fast & intryckt"

 

Kommentarer
Postat av: Jennie och Norah

Haha,då får jag skratta åt dig också :)

Nej det var INTE roligt.Tur att man har tålamod nuförtiden när man har barn,annars hade man förmodligen kastat datorn i väggen!



Har ni julpyntat och köpt klart alla klappar?

Vi är på god väg,men har fortfarande lite kvar.

Kramar

2008-11-27 @ 15:51:41
URL: http://jennieohlund.blogg.se/
Postat av: Emmeli

Det såg ju roligt ut att baka med honom!:)

2008-11-28 @ 18:55:20
URL: http://e
Postat av: Emmeli

Det såg ju roligt ut att baka med honom!:)

2008-11-28 @ 18:55:33
URL: http://emmelilundberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0