Julmys!

Här kommer lite bilder.......

        

Ok, en liten stjärna i tvättstugan, mycket rött i köket, spraysnö & stjärnor i hallen (hann bli lite förstört eftersom vi provade sätta upp en julstjärna som nötte bort lite snö) en gran på byrån i hallen, en tomte & ren i kaspers rum (glömde ta kort på julstaken i fönstret) härlig ljusstake i ek i gästrummet/datarummet, härliga röda gardiner + två stjärnor i vardagsrummet, små hjärtan i badrumsfönstret (inköpt på Mique, älskar dom, fast eg. är det väl meningen att man ska hänga dom i granen, men där ska de vita hamna) och till sist så tog jag kort på underbart goda saffransbulle i långpanna som jag bakade i veckan. Eftersom jag absolut inte tycker om lussekatter så får det här bli min variant på saffran!

Kommentarer
Postat av: Emmeli

Det där saffransbullen såg jävligt god ut du!

Kan tänka mig att det är godare att ära smeten än att göra en boll av den.Det tycker ju nästan jag också!

Hehe,det är alltid bra att fara på barnenshus med Lucas mormor.Hon ÄLSKAR att skämma bort sina barnbarn.Jag tycker det är så svårt att köpa leksaker till killar eftersom man inte riktigt vet vad dom brukar leka med!:)

Det blev iallafall en sådan där hund och en pulka m.m.:)

Vad hade ni tänkt köpa till erat troll då i julklapp?:)

Ska ni gå nått på Skyltsöndag imorrn?

2008-11-29 @ 12:27:55
URL: http://emmelilundberg.blogg.se/
Postat av: Jennie och Norah

Jag trodde aldrig att man skulle säga att 7.30 är sovmorgon :) Men det är det!Och jag hoppas också att Norh börjar sova längre.Hon somnar alltid samma tid(mellan 19-20)varje kväll,men svårt att veta när hon vaknar.Ibland 05 och ibland ändå till 8!Men men,bara att gilla läget :)



Vi har tagit fram allt julpynt vi bara har.Skulle dock vilja ha mer.Ska flirta med karln min imorgon på stan :)



Jag hoppas verkligen att vi träffas imorgon!Hundra år sen man såg er ju.Sist var väl på BigBoy tror jag?Då var jag typ gravid i 4:e veckan..hahha!



Ha en fortsatt trevlig helg!

Kram

2008-11-29 @ 20:34:50
URL: http://jennieohlund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0