Rensning!

I helgen har vi rensat ordentligt i garaget! Det behövdes verkligen eftersom vi har tänkt få in ena bilen där i vinter! Så nu har vi "möblerat om", flyttat på kartonger, hyllor och garderober. Jag har även rensat i kartonger och har tänkt skänka en hel del till Röda Korset i stan.. Å där kommer även vårat gamla vardagsrumsbord m.m hamna. Har även ganska mycket kläder som åkte, och många barnoveraller som Kasper fått ärva! Känns jäkligt bra att göra en god gärning, nu får man ju bara hoppas att dom blir av med det och får lite pengar för det! :)

I går så blev vi bjudna på middag hos svägerskan med familj! Åt en jättegod gratäng/gryta med fläskfilé, bacon och cantado "paprika/chili". Den var otroligt god! Efterrrätten var desto godare! En supersmarrig citronpaj! Åt kanske lite väl mkt av den eftersom jag kände att magen blev alldeles för mätt! Men man lär sig ju aldrig! Idag ska vi ha svärmor o hennes karl på middag, hade tänkt bjuda på kycklingfile med cantado och bacon lindad runt. Är otroligt gott! :) Så det är vad jag gjort i helgen, och så ska jag iväg och jobba natt kl 21 ikväll.. å få tjäna lite pengar! :)

Kommentarer
Postat av: Tomas

Ni hittade inga handskar i garaget som kan vara mina? Har tappat ett par spårlöst och kom att tänka på att jag lämnade motorcykel och allt bihang hos er en gång.. Kanske bara kanske handskarna blev kvar? Inte troligt men ett halmstrå lika gott som något.. :)

2008-11-26 @ 04:30:12
URL: http://blogg.cartom.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0