Ryggont!

AHH! Har fått en rejäl jäkla sträckning i ryggen!!! Käns inte alls skönt.. hela vänstersidan av ryggen, armen och bröstet värker, bränner, sticker och ilar.. Fan också! Att en sån liten grej som att plocka upp en stretande Kasper kan göra en sån här grej.. trodde just det ögonblicket det hände att jag skulle tuppa av.. men överlevde och nu käkar jag alvedon och använder värmedyna.. Får se hur det känns imorgon.. ska ju jobba på Swedbank imorrn och på torsdag.. får se om det ens går.. jaja, tänkte bara ge er en uppdate..


Kommentarer
Postat av: Tjohalias blogg om inredning

Åh jag lider med dig! Jag hoppas det går över fort.

Kram på dig!

2008-11-07 @ 00:17:10
URL: http://tjohalia.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0