Barnens Bokklubb

Har beställt en massa fina grejer på www.barnboksklubben.se och nu då jag fick mitt första paket så blev jag nollställd.. på själva räkningen står det att summan blev 224 kronor men ATT BETALA: 0,00 kronor.. Sedan stod det längst ned "Makulerad".. Jaha tänkte jag, vad är det nu som tjorvar.. Så jag ringde dit.. Haha, vet ni vad dom sa??!! Att då jag beställde min första bok, en sorts välkomstgrej, så skulle jag betala 9,50 kronor.. vilket jag trott att jag hade gjort... , då hade jag betalat in 950 kronor!!!!!! Jag är helt chockad, att jag inte märkt något!!! Helt sjukt! Det är ju snart ett år sedan jag gjorde den beställningen.. Så nu har jag alltså ett sorts konto på Barnens Bokklubb, men jag fick dock välja att ta ut resterande pengar om jag ville - vilket jag tror jag kommer att göra :)

Kommentarer
Postat av: Carola

HAhahaha, jamen nu i efterhand är det ju bra:)

Själv får jag knappt köpa nå böcker eftersom vi har en massa, men det finns ju så många roliga böcker man skulle vilja köpa :)



Vilken tid kommer ni på lördag förresten?

Kram/C

2008-10-02 @ 08:32:17
URL: http://blogg.cartom.se
Postat av: Tjohalias blogg om inredning

Oj vilken härlig överaskning, vad bra att du ringde dit. Nu ska jag skriva ett mail till dig, förlåt att jag varit seg!



Kram på dig!

2008-10-02 @ 14:45:16
URL: http://tjohalia.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0