Kalas-helg!

Ojoj, det kommer att bli fullt upp i helgen! På lördag ska vi fira "vårat" charmtroll Wille (carolas lillkille) som fyller 3 år. Det blir ju alltså kaspers tremänning och självklart ska vi fira honom ordentligt! Har köpt två fina (enligt mig) presenter åt honom som jag tror han gillar! Så det bär av till Stensjökullen vid 13-tiden imorgon! Om ni vill kika på hur kalas-stället ser ut så kan ni gå in på www.cartom.se som är carolas hemsida - full med läckra bilder på deras nyrenoverade hus.. det är högt i tak, loft, nytt kök, golv etc. hur jäkla snyggt som helst! Ska bli kul att få testa på kalas där nu, då det finns så otroligt mycket yta att vara på istället för att vanligtvis trängas..

söndag bär det av till Svägerskan, för då är det hennes karl Macke som fyller år! Tyckte att Petra sa att han fyllde 32 år, så vi får väl hoppas att det är så, så att jag inte la till en massa år! :) Petra hade tänkt bjuda "La Familia" på en härligt Tacobuffé, så det kommer att bli skitgott! Har ganska klart för mig vad vi ska inhandla åt Macke, så det måste jag fixa idag!

Tänkte att ni skulle få se hur söt-Wille såg ut när han var en ivrig, liten bebis och hur stora killen ser ut nu (Carola - har du hunnit med i svängarna?!)
 

Kommentarer
Postat av: Carola

Ja Gu´, vad tiden går fort... Det syns på barnen att tiden går, som man brukar säga :D

På första bilden ser man att Kevin är lillebror till Wille:)



Vi håller på o baka nu, så hoppas ni ska hitta nå god-fika när ni kommer.

Kram! /C

2008-10-03 @ 09:40:24
URL: http://blogg.cartom.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0