Middagsbjudning nr 2

Haha, jo det är faktiskt sant! På lördag ska vi ha middagsfrämmande igen! Den här gången blir det Steffes arbetskamrat Affe och hans Katta och två barn. Ska bli jättetrevligt, men vi får väl se vad vi ska hitta på för mat! Har verkligen inga idéer för tillfället. Har faktiskt jobbat ovanligt mycket i veckan! Först Swedbank måndag och tisdag. Sen jobbade jag natt igår till idag och så ska jag ut igen ikväll och jobba 10 timmar till! Money Money Money :) Fan, att man kan tycka att det är så kul att jobba bara för det! :) Det enda jag sörjer är att jag missar Rumbas 50%-premiär.. men ska skicka dit morsan för att shoppa lite Villervalla bland annat. Sen ska jag nog kanske ta mig en tripp in dit efter middagen.. Älskar verkligen den butiken och kan inte fatta varför den skulle gå i konkurs.. Det var ju inte allt för längesedan en annan favoritbutik för mig lade av - Din Stil.. så jag är lite less Pite just nu, verkar vara svårt att kunna behålla de roliga affärerna..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0