Stressigt värre!

Okej, som jag tror jag nämnt tidigare så sticker jag,Kasper och min mamma till Umeå imorgon för att hälsa på underbara Veronica a.k.a Vettan. Vi har tänkt fara runt 12-tiden efter att Kasper har ätit lunch och förhoppningsvis är trött och vill sova heeela bilfärden ned. Det enda jag inte planerat var att få jobb.. Ska jobba NATTÖjagården ikväll.. Så jag kommer alltså att komma hem imorgon bitti typ 07:15 och ska direkt klä på Kasper och gå med honom till Dagis.. Där ska han få vara till runt 11:30 sen ska jag plocka upp honom och försöka hålla honom pigg o alert medan jag packar det sista in i bilen.. *Suck* Blir ju trött bara av att skriva ned det.. :) Det kommer nog att gå bra trots 10 timmar jobb-natt och max 3 timmars sovande. Mamma ska köra så föhoppningsvis kanske jag också somnar en stund i bilen.. Men,men.. vi får väl se :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0