Tji fick jag!

Man ska nog inte planera allt för mycket.. Igår kväll blev Kasper sjuk, förkylning blandat med feber. Så i morse när jag kom hem från jobbet så var det bara att sjukanmäla Kasper från dagis, vinka Stockholms-Steffe hej då och pinna fast ögonen med tändstickor.. AHH! Blir nog ingen Ume-resa för oss, det får vi spara till ett annat tillfälle. Det enda jag kan tänka på just nu är att hålla mig vaken och sköta om kasper.. åsså måste jag packa upp alla kläder, blöjor, mat och leksaker som jag redan hunnit packa ned.. Jaja, "That's life" Fast det är faktiskt inte så hemskt att mysa i soffan framför tv:n med en sjuk Kasper.. Det enda som känns lite surt är att jag verkligen sett framemot att få träffa Vettan.. Men vi får som sagt ta det en annan gång!

Nä, nu kan jag inte skriva något mer.. det är bara en sak som gäller just nu: KAFFE, KAFFE, KAFFE!!!

Kommentarer
Postat av: Åsa

Nämen, det är så typiskt! Hoppas du klarar av att hålla uppe ögonlocken iallafall. Annars får du fram med silvertejpen och tejpa fast dom ;) Krya-på-sig-kram till Kasper! :)

2008-10-10 @ 09:39:31
URL: http://ozzan.blogg.se/
Postat av: Tjohalias blogg om inredning

Åh vad tråkigt! Jag hoppas Kasper kryar på dig och att du får en mysig helg. Kram på dig

2008-10-10 @ 18:51:15
URL: http://tjohalia.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0