Uppdate!

Okej, det behövs nog en liten uppdatering här! :) Efter att jag bloggat i morse så hann jag bara sätta mig i soffan med Kasper när jag hör någon öppna ytterdörren försiktigt och smyga in... Vem var det?? Jo, min älskade, underbara mamma!!! Då hade hon avbokat sin massage som hon egentligen skulle på förmiddagen, bara för att ställa upp och sköta Kasper så att jag skulle få sova!! Kan man ha en bättre mamma?? :) Så idag har jag ändå fått runt 5,5 timmars sömn, det är jäkligt bra efter ett jobbar-natt! :) Tänkte bara att ni skulle få veta! :)

Förresten, har pratat med 08-Steffe idag! Han har lovat mig en eller flera fina presenter! Det är inte ofta kan jag säga!!! Så jag kommer att vänta med spänning tills han kommer hem! Lovar att visa vad jag får!

Kommentarer
Postat av: Åsa

Åh, så snällt av mammsen! Det är sånt som verkligen uppskattas! :)

2008-10-11 @ 07:34:37
URL: http://ozzan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0