Uppfräschning!

Eftersom Steffe har varit i stora Stockholm hela helgen så har jag och Kasper fått sällskap av mamma/mormor. Min mamma är den som gör att jag får tummen ur arslet och vi har slitit och gjort om väldigt mycket i hemmet. Vi har bytt gardiner, fixat o donat i hallen med nytt tyg till sittbänken bland annat. Vi har även fått upp vinställ, hyllor och tavlor på väggarna och ett diskställ i köket.  Det har blivit otroligt mycket nytt, en uppfräschning helt enkelt!!

Var in på Maggans Djungelkiosk igår och köpte mig en ny, skitläcker, svart hylla som kostade 369:- och en skitsnygg lampa för 398:- Lampan hade kostat 720:- så jag fyndade verkligen! Är otroligt nöjd!! :)

Har varit duktigt och tagit kort på allt, men just nu så hinner jag inte ladda upp dom, har försökt med det går så jäkla segt!  Får se om jag hinner lite senare ikväll... Den som väntar på något gott.........

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0