Uppfräschning, del 2

Okej, jag lovade ju lite bilder för att verkligen bevisa för er hur mycket jag legat i.. Vi har alltså;

* Bytt gardiner i vardagsrummet
* Gjort fint på byrån i hallen och satt "nytt" tyg (köptes för 2 år sen) på sittbänken.
* Jag har tills vidare satt upp mina nya, nakna konstverk i toan - får se om de hamnar någon annanstans sen.
* Min underbara nya lampa från "Maggans" hamnade i vardagsrummet, så man ser den så fort man stiger in i hemmet - den är min nya favorit-detalj i huset!
* Gjorde en jäkligt stor förändring i gästrummet - tog bort min fula byrå från jysk och satte äntligen upp min hylla från EM, plus en ram med lite kort på Kasper.
* Har fått en liten hörna bredvid vitrinskåpet, korgstolen hade jag i lägenheten i Öjebyn så den har "kommit fram" igen! Fick en sorts ram av mamma med belysning så där hamnade en doppresent som vi fått av Gudfadern a.k.a brorsan..
* Har även ÄNTLIGEN fått upp vårt snygga, dyra vinställ som jag och stefan fick i inflyttningspresent - i Öjebyn!!
* Min andra favorit-detalj i hemmet har ju självklart blivit min nya hylla!! Visst är den härlig?!! Så jag satte upp den bredvid tv:n och lät mina LOVE-bokstäver få bo där :)
* Fick några plast-plattor från Keramix av mamma som jag nu använder som insynsskydd i V-rummet, kan behövas då vi kapat ned alla våra buskar...
* Sist men inte minst, vårt nya diskställ från IKEA, jäkligt praktiskt eftersom man kan vicka upp det så tar det ingen plats!


            

Kommentarer
Postat av: mallaching

Så himla fint ni har det!!!!!

2008-10-13 @ 09:58:58
URL: http://mallaching.blogspot.com
Postat av: Carola

Nog för att ni hade det fint innan, men allt det var som pricken över i:et! Superfint alltihop!

Tyckte speciellt om att det blev en mysig hörna med korgstolen och doppresenten, måste kika förbi nån dag. Men nu måste jag plugga till proven...

Kram på er!

2008-10-13 @ 10:09:18
URL: http://blogg.cartom.se
Postat av: Anonym

Gud vad snyggt det blev!!

avis

2008-10-13 @ 13:52:59
Postat av: Tjohalias blogg om inredning

Vad fint det blev!

Kram Sandra

2008-10-13 @ 18:55:51
URL: http://tjohalia.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0